tirsdag den 18. november 2014

Blogger pakke rotter - Protein guf

Så er turen ENDELIG kommet til protein guf , eller protein nuggets som de egentlig hedder inde på Lux Shoppen.

Små, lækre og velduftende godbidder.
I hvert fald hvis man spørger vores rotter.

Sådan ser den pose ud jeg fik med i blogger pakken.

Jeg nåede ikke engang at åbne posen inden flere af vores dyr gik fulstændig amok og blev helt vilde.
Det var i hvertfald noget de mere end gerne ville smage!
Personlig synes jeg faktisk de dufter godt.
Men de er lidt fedtete at holde i.
Men det er nu rotterne ligeglade med. Hamsteret osse for sen sags skyld.
Hvor var det bare sjovt at se hvor desperate rotterne blev efter at få fingrene i de godbidder her!
De slåsset om hvem der skulle sidde tædtest på lågen og hvem der skulle få først!
De flokkedes rundt min hånd for at få en godbid serveret.
Ved pigerne er det dog ALTID Cindy der får først. Det er for at undgå vild slåskamp og drama i flere timer.
Hvis Cindy får først så er der mest ro ved pigerne.
Pigerne spiste hurtig op den nugget de fik og kunne sagtens blive ved med at komme tilbage efter mere indtil posen var tom. Hvis det nu var op til dem......
Men der bor nu ikke kun pige rotter her hjemme.....

Bare se på flotte Timmy

Han er osse helt vild med de nuggets!

(Beklager det rigtigt dårlige og uheldige billede. Han er slet ikke skravlet som det ser ud til her og han har i hvert fald IKKE en skallet plet på ryggen. Er mærkelig hvordan dårlig lys kan drille SÅ meget.)
Jeg skifter det her billede ud lige så snart jeg får taget et nyt og bedre billede :-)

Han går helt amok lige så snart han kan se jeg står ved den lille kommode hvor jeg opbevarer dyrenes mad, guf og tilbehør. Fordi han VED at der ALTID kommer noget godt ud af de skuffer der.
Klog dreng. 

Dværghamsteret er osse vild med de protein nuggets.
Han kan jeg dog glemme alt om at få fotograferet med guf i hånden. Enten propper han det i kinden med det samme eller så graver han sig ned sammen med godbiden.

Så her i huset er de protein nuggets et stort hit!
Jeg anbefaler jer at prøve dem. Eller i det mindste at lade jeres dyr prøve dem ;-)
Jeg bliver i hvert fald nødt til at huske på at købe mere sammen med min næste bestilling.

I mit næste indlæg vil jeg skrive om posen med de tørrede fårkyllinger der osse var med i min blogger pakke.
Så følg med videre for at se hvordan de blev modtaget her hjemme..

Tak fordi I har fulgt med så langt :-)
På gensyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar