torsdag den 9. oktober 2014

Fra rask til syg til dårligere. Intro

Hej med jer :-)

Jeg vil med en kort serie af indlæg tage jer med på en rejse.
En rejse jeg startede som helt rask og derefter gav nogen "huller" på vejen for at gå over i en slags snebold effekt, hvor der til tider har været plan mark og nogen gang nedoverbakke.
Hvilket fik den følge at snebolden hurtigt voksede sig større.
Lige nu er den snebold tæmmelig stor.
Den har smeltet en lille smule og ligger nu godt placeret på helt plan mark.
Heldigvis.

I vil kunne læse om glæde og sorg, tab og sejer.
Håb, ønsker og positivitet.
Hvordan ukendte folk opfører sig i forskellige situationer.
De ignorerende, de uhøflige, de stirrende blikke der stadig brænder i ryggen efter folk har passeret.
Men osse de få, meget få hjælpsomme mennesker, de varme smil og venlige blikke.
De små, og for mange, helt ubetydelige ting der kan vende en skidt dag til en god dag.

Fra den tid hvor jeg løbte rundt, gik til ridning og cyklede mange mil.
Til den tid hvor jeg ikke kan klare mig selv til tider. Dage hvor jeg ikke kommer mig op af sengen eller sofaen, hvor der ikke er nogen af mine smertestillende der har en mærkbar effekt.

Nu må jeg hellere lade være med at afsløre mere.
I må holde øje med bloggen og læse de kommende indlæg :-)

Kan I alle have en god aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar