søndag den 21. september 2014

Leg med Hama

Jeg har blivet helt bidt af at lave ting ud af Hama perler.
Har jeg først gået igang er jeg næsten ikke til at stoppe :-D

I det her indlæg vil jeg viser jer nogen af de ting jeg har lavet.




De små firkanter øverst til venstre skal blive til øreringe.
Ved siden af har vi et fad til lys eller andre ting. Jeg er rigtigt godt tilfreds med den.
Så er der et meget specielt lille fad der kan bruges til lys. Det var godt nok vanskelig at forme de smalle søjler.
Nederst har vi så et hjærte i pink og blå. Det skal påføres navne på de dyr vi har nu.
Så er der en skål der blev noget mislykket og rynket. Et godt tip: Ikke stryg perler når I er trætte.
Så har vi en ramme. Den er ikke samlet endnu. Tænker på at der kan være et billede på den firkantede bagside og så fæste forsiden med dobbeltklæbende tejp. Så kan man jo altid skifte billedet ud hvis man ønsker.

Det her er bare nogen af de ting jeg har lavet.
I husker nok det billede jeg skrev om, som min kæreste ville have



Jeg elsker at lave de lidt mere tidskrævende og komplierede projekter.

Der vil komme flere på et tidspunkt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar