onsdag den 17. september 2014

Kræmmermarked

Jeg har brug for at få ryddet ud i skab og skuffer.
Der er SÅ mange ting der ikke rigtigt bliver brugt.
Nogen ting er enda stadig ubrugte.
Nu gidder jeg ikke have alle de ting der bare samler støv, fylder over det hele og aldrig bliver brugt.

Heldigvis så skal der snart være kræmmermarked her oppe hvor jeg bor :-D
Når man ingen bil har og lider af kroniske smerter så er det rart at det er så tæt på hvor vi bor.
Kan enda se pladsen fra vores stuevindue.
Så jeg er nu ved at samle ting sammen.
Tøj i S,M,L
Køkkenting
Hobbyting
Ting til dyr
Egne kreationer
Et par sko
m.m

Så hvis I bor i Haderslev eller i nærheden er det bare at komme forbi beboerhuset ved Skovvænget/Brombærvej  4 oktober kl 9.30-16.00.
Der er osse mulighed for at købe kaffe, kage og drikke.
Så kom og gør en god handel.
Jeg er selvfølgelig til at forhandle med :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar