søndag den 28. september 2014

Flytte :-)

I går var vi i fuld gang med at flytte.
Ikke rigtigt som i at FLYTTE; dvs skifte lejlighed eller lignende.
Men man kan vel sige at vores gnavere flyttede lidt.
En lille smule.
Inde i stuen.
Griner.

Med andre ord:
Vi flyttede lidt rundt på nogen ting inde i stuen. :-)
Tidligere stod det store gnaverbur hen ved vinduet.
Ved siden af det stod mit hæve sænke bord jeg bruger til hobby.
Ved siden af mit bord stod sofaen.
Det var bare SÅ skide træls!
Fordi vores gnavere roder noget sindssygt!
Især vores 2 deguer.
De smider rundt med sand, strøelse og mad.
Hvor tror I det endte hen?
Jow jow.
Et hobbybord fuldt af strøelse og andet skidt! Grrr.
Det var bare SÅ frustrerende.
Var nødt til at dække mine ting til lige så snart jeg ville forlade mit bord.
Nymalede ting vil man jo ikke dække til. Men havde heller ikke helt lyst til at komme tilbage og det var fuldt af spåner, pellets og sand i malingen.
Jeg har holdt det ud længe nok.
Så i går drøftede jeg det med min kæreste, det er nemlig ham der må flytte på de store og tunge ting.
Det gik han da med til :-)
Så vi fik simpelthen bytet plads på buret og mit bord.
Så nu står mit bord ved vinduet så jeg sidder med ryggen mod buret.
Buret er osse kommet lidt længere væk fra mit bord.
Det er osse meget bedre for dyrene. De får ikke lige så meget træk fra vinduet og det er meget nemmere at komme til at støvsuge rundt buret.
Så jeg vil nu sige det er en win win situation.
Hold da op! Der gemmer sig ikke meget arbejde bag den lille flyt, tænker nok mange af jer nu.
MEN! Mit HOBBY bord blev flyttet. De hobbyting der stod rundt mit bord, under mit bord og ovenpå mit bord måtte osse flyttes på.
Så nu har jeg  lidt af et arbejde foran mig med at få alle de store, små og bittesmå ting på plads.
Det er dog noget jeg synes er hyggelig.
Så I kan nok regne ud hvad jeg skal bruge noget af min søndag på.

Kan I have en god weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar