tirsdag den 16. september 2014

Aftaler, oprydning, hobby og afslapning

Hej med jer :-)

Der er nu et stykke tid siden vi sidst fik en opdatering her på bloggen.

Jeg har bare ikke haft, tid eller energi til at komme med nogen nye indlæg.
Dessværre.
Men sådan er nu livet.

Som overskriften siger ar jeg været travelt optaget med div aftaler og der kommer flere i det næste stykke tid. Aftaler der suger kreftene ud af mig.
Egentlig burde jeg måske tarte med at bruge planlagt udgivelse af blogindlæg.
Jeg har SÅ mange indlæg "liggende på lager" i mit hoved, men de kommer bare ikke videre.
Så det smarteste burde nok være at skrive dem alle ned en dag jeg har tid og overskud, for at så planlægge hvornår de skal udgives automatisk :-)

Jeg er osse igang med en stor oprydning her hjemme. Der er ALT for mange ting der bare ligger og samler støv og ting der ikke har en plads at være på.
I de sidste mange måneder ar jeg ikke vidst hvad jeg skulle lave.
Grunden til det har jeg endelig indset nu. Jeg har ret og slet alt for mange hobbyer.
Og jeg har rigtigt mange ting til alle de forskellige hobbyer.
SÅ! Nu SKAL det være! Jeg er igang med at rydde op og virkelig tænke over hvad jeg har lyst til at lave, hvad jeg ikke har lavet i lang tid og hvad jeg egentlig aldrig har lavet. Nu er det stop for alle de tanker; den kan jeg ikke smide væk, hvad hvis jeg får brug for den? Den kan jeg da ikke smide væk, den har ligget der i mange år, men det kunne jo være jeg fik brug for den en dag.....
Den slags tanker har jeg været fastlåst i igennem alt for mange år. Nu er det slut!
Jeg får det bare rigtigt dårlig psykisk af alle de ting der flyder over det hele, over alle de hobbyer jeg ikke lavet i mange år, men som jeg stadig har tingene til.
Jeg har simpelthen haft for mange valgmuligheder.
Det har altid endet med at jeg så bare sidder i sofaen og keder livet af mig fordi jeg ikke ved hvad jeg vil lave.
Når jeg så har det på den måde kan jeg bare ikke komme igang med noget som helst.
Det har ofte endt med at jeg gjort et forsøg og fundet ting frem til netop den hobby, for så bare blive opgivet og slet ikke have lyst til det, så alt skal ryddes på plads igen.
Der har været et kaos uden lige oppe i mit hoved. Det er der stadig til tider, men fylder ikke lige så meget.
Jeg har heller ikke haft overskud til at tage billeder af ting for at prøve og sælge noget videre.
Så det endte med følgende:
1. Jeg fandt nogen på en GRATIS søges/gives bort side, der ønskede sig div. hobbyting.
Jeg pakkede en stor kasse med div hobbyting og osse lidt tøj hun søgte.
Det lettede MEGET! Ikke kun fordi jeg kom af med nogen ting, men osse fordi jeg kunne hjælpe nogen der slet ikke har penge til at købe den slags luksus, som hobby er i manges øjne.

2. Jeg hjælper endnu en gang Julehjælpen på fb : Julehjælpen
Har fået samlet sammen nogen af mine hjemmelavede ting + lidt ting til lav selv hobby.
Så hjælper jeg endnu en gang familier der ikke har penge til at selv købe julegaver.
Så er der lige et ekstra plus at jeg får ryddet ud lidt mere.

3. Kræmmermarked. Den 4 oktober afholdes der kræmmermarked i området hvor jeg bor. Jeg har så booket 2 borde. Forhåbentlig kan jeg så få ryddet lidt ud og på samme tid få lidt for det. Men bare jeg får ind de sølle 50kr det koster for 2 borde så er jeg godt tilfreds.

Selvom der sker rigtigt meget lige for tiden så har der været tid til afslapning.
Har der ikke været tid til det så har jeg været NØDT til det.
Et liv med kroniske smerter er et liv hvor ikke noget kan planlægges.
Pludselig midt i noget er jeg bare nødt til at slappe lidt af grundet sterke smerter.

Men alt i alt er jeg nu godt tilfreds.
Nu skal jeg lige snuppe en kop kaffe og så går jeg igang med at pakke ting ned til kræmmermarkedet.
Hav en skøn dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar