onsdag den 24. september 2014

AFLYST

Om mandagen gik jeg en lille tur til den flotte Kiwi vi har fået her i nærheden af hvor vi bor.
Manglede lige nogle småting.

Men den turen og den dagen blev hurtigt lavet om til en øv tur.
På vej ud ad døren kom jeg til at kigge på opslaget med kræmmermarkedet der var planlagt til 4/10.
På opslaget var der skrevet med en sort tus: AFLYST.
:-(

Det var ikke lige det jeg havde lyst til at læse.....
Jeg glædet mig til det kræmmermarked. Ikke kun for at måske være heldig at komme af med nogle af tingene.
Men det var så tæt på hvor vi bor og det ville være en god mulighed for mig at komme mig lidt ud for at møde lidt folk. Og måske finde noget jeg selv har brug for.
Det ville have været mit første kræmmermarked.
Men det bliver så ikke noget af.
Jeg har brugt mange dage på at stille og rolig gå rundt og rydde lidt op og finde ting til kræmmermarkedet.
Grundet kroniske smerter kan jeg ikke vente helt ind til det sidste med at finde ting frem.
Jeg kan slet ikke planlægge noget frem i tid.
Det er umulig for mig at planlægge hvad der skal ske i den kommende weekend.
Jeg kan ikke planlægge den efterfølgende dag....
Jeg kan ikke engang planlægge 20 MINUTTER frem i tid.

Krydser fingre for at der bliver sat et nyt kræmmermarked op.
Men det går nok lang tid dessværre.
Så må se om jeg har overkud til at tage billeder af et par af tingene og lægge dem ud for salg et sted.
Foreløbig ligger det langt ned på listen over ting jeg ønsker at bruge min tid på.

Men er positiv alligevel.
Hav en god dag .-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar