torsdag den 7. august 2014

STORE problemer med øjne - AFKLARET :-D (med billeder)

NØJ! Hvor er jeg bare glad lige nu :-)
Havde i RIGTIGT lang tid problemer med at finde ud af hvad slags øjne èn af mine hæklede skabninger skulle have.
Den var allerede færdig, samlet og fyldt, så sikkerhedsøjne kunne den ikke få.
Dem ville alligevel ikke passe særlig godt.
Kiggede i rigtigt lang tid på hæklede øjne, men kunne bare ikke finde nogle der passede.
Dessuden kunne jeg ikke bestemme mig for om den skulle have et øje eller to.
Så den stakkels figur har været lang tid undervejs.
Syntes den såg så ensom ud, så jeg måtte lige hækle en mere i en mini udagve.
Men de er begge to færdige :-)
Endelig!

Jeg har selv hæklet dem efter fri fantasi :-)
Min første jeg hækler uden opskrift.
Øjet, ja de fik kun et, har jeg osse bare hæklet løs på og givet mit eget lille twist :-)
Jeg er super godt tilfreds.
Dem bærer preg af at være fri fantasi.
Nogen af jer vil synes de er fantastiske, søde, seje osv.
Men regner med at der ose vil være nogen der slet ikke kan lide dem.
Der skal være plads til ALLE bare vi holder en god tone.
Jeg vil rigtigt gerne have tilbagemeldinger med DIN ærlige mening :-)

Nu må jeg vel hellere vise jer et par billeder ;-)
HUSK!!
Det er MIN opskrift jeg har brugt.
I må gerne dele indlægget og/eller skrive en kommentar.
Det vil gøre min migræne fyldte dag en smule bedre ;-)


Mor holder sin lille baby <3


 Så sidder de ved siden af hinanden


Er den ikke sød.


 Hun har lange arme der kan knyttes rundt sin lille baby.


Babyen har selvfølgelig osse lange arme som sin mor.


De var rigtigt sjove at hækle og overraskende nemme.

Kan man andet end at blive glad af at kigge på de to?

Hav en smilende god dag :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar