tirsdag den 5. august 2014

Jeg har vundet et knivsæt :-)

Jeg har vundet et rigtigt flot knivsæt!!
Deltog i en giveaway her.

Knivene er rigtigt flotte!
Knivene var godt pakket ind i rigtigt flot papir.




Sådan ser forsiden på æsken ud.
Flotte farver med kort, præcis og relevant information.




Åbnede æsken de kom i og det her er hvad jeg såg.
Dejlige, glade og flotte farver.




På indersiden af låger er der lidt mere informasjon vedrørende knivene.
Længde, brugsområde m.m
Der ligger osse 2 små foldere inde i kassen.
Den ene indeholder de forskellige knive firmaet har lavet.
Der er mange forskellige sæt med lige så mange designs.
Den vigtigste folder er dog den med information om brug af knivene.
HUSK at læse den grundig igennem så du har glæde af knivene i lang tid fremover.



Her er knivene.
Sidder godt fast med beskyttelse på alle knivspidser.



Nu tænker I måske; billeder er da fint nok. Men hvordan er dem i brug??

Det er nogen rigtigt flotte knive. Dem kommer i flere designs. 
Knivene er meget lætte, dem vejer næsten ingenting!
Håntagene har en god udforming med et belæg der gør dem behagelige at holde i og ikke mindst meget mere skridsikre end mange andre knive. 
Lidt vand, olie eller fedt på fingrene og mange knive er rigtigt farlige at holde i.
Det er dog ikke så stort problem her.
Men I skal selvfølgelig IKKE teste det!!
Knivene er nemlig utrolig skarpe! Så I skal passe godt på.
Ved første øjenkast ligner kartoffelskrælleren noget skrammel! 
Men I skal virkelig passe på. Den er nemlig rigtigt god og ikke mindst SKARP!

Jeg har en del problemer med mine hænder og sterkt reduceret styrke i dem.
Men takket være det gode, skridsikre greb og det at knivene ikke vejer ret meget gør dem perfekte til mig.
Jeg er forelsket i dem.
Hvis man nu kan forelske sig i knive.

PRISEN!! Den MÅ da være godt pebret!
Men NEJ det er den IKKE.
De fleste vil have råd til at købe et sæt til sig selv og måske endda et sæt til en gave.

Bare se her


Ønsker du at bestille kan du kigge forbi Spuur Spot på facebook.

(Skal lige til sidst sige at jeg er IKKE på nogen måde sponsoreret eller tvunget til at give 100% positiv tilbagemelding. Der er heller ikke noget ønske eller krav at jeg skriver det indlæg her. Det er af egen fri vilje med mine egne ord og min ærlige mening.)

Hav en skøn dag :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar