mandag den 11. august 2014

Hama: WIP + Resultat. Billeder self.

Det er rigtigt lang tid siden jeg har lavet noget med hama perler.
Jeg har rigtigt mange perler, så ville gerne igang med at bruge dem.
Min kæreste spurgte pænt om jeg ikke ville lave noget specielt til ham.
Så jeg gik igang :-)

Her ser i at jeg er i fuld gang.
Måske kan i gætte allerede nu hvad han ville have ;-)




Den lavet i midi perler. Midi perler er lige på grænsen til hvad jeg kan klare af. Mini vil være alt for lille. Har nemlig problemer med at få fat om så små ting.
Billedet er af den grund lavet i midi og fylder 4 hele plader.
Det tog mig 3 dage at lave den færdig og måtte vente med at stryge den til dagen efter. Det er aller første gangen jeg laver noget så stort i perler. Det var ikke så nemt at stryge og tog lidt tid.

Men nu må jeg hellere vise jer resultatet :-)


Why so serious?
The Joker.
Jeg er godt tilfreds med resultatet. Heldigvis kan min kæreste rigtigt godt lide billedet :-D

Hav en dejlig dag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar