mandag den 15. juli 2013

Hækleskadet madlaving.

Okay.....

NU er hende der vel godt nok skør og mærkelig.
Hvad er det for nogen overskift at bruge?!?!

Har du den indstilling?
Ja men så kan jeg lige hjælpe dig på vejen.
Oppe til venstre er det et link; Neste blogg.
Trykk på det link.
Der er ikke nogen der tvinger dig til at læse videre.
Så smut!

Til jer andre: Velkommen til endnu et blogindlæg med en noget mærkelig overkrift.
Læs gerne videre og glem ike at blive fast læser.
Giv mig gerne en lille kommentar.
Bliver så glad hver gang der kommer en kommentar eller to.

Nå. Men nu går vi videre.

Hækleskadet madlaving.
Sandsynligvis ikke godt dansk.
Men ved I hvad?
Det er jeg sgu ligeglad med :-D
Jeg er lidt mærkelig og elsker det!
Dessuden opfordres der vel til at skrive en overskrift der giver læserne et hint om hvad der skrives om ikk?
Nemlig!

Jeg er i fuld gang med at hækle.
Lige præcis hvad kan jeg ikke gå ind i detalje om lige nu.
Men billeder kommer selvfølgelig.
Det samme gælder det indlæg her :-)
Jeg kan nemlig godt vise jer hvilket garn jeg bruger lige nu og en lille del af det jeg er igang med :-)

Her er det dejlige garn jeg bruger lige nu:
 Vil rigtigt gerne passe på at reklamere lidt. Garnet kan købes HER
Jeg har købt en del garn derfra. Rigtigt hurtig leveringstid, god kvalitet og gode priser :-)
Det er via ejeren af den HER blog jeg faldt over alt det dejlige garn.

Her er en lille del af hvad jeg har gang i lige nu.
Har nogen andre ting færdig.
Men dem får I at se i et andet indlæg.

Tilbage til overskriften.
Jeg har hæklet rigtigt meget i det sidste. Er nybegynder men synes det er skidesjovt.
Jeg har hæklet så meget i det sidste at jeg har fået nogen små "skader" :.-(
Helt på toppen af min højre tommelfinger har jeg hæklet huden af.
Mit højre pegefinger er ved at være godt øm, men har stadig hud tilbage :-)
Min vænstre tommelfinger er øm.
Min venstre pegefinger ,lige ved negleroden, er rød, øm og hævet.
Min nakke og mine skuldre gør ondt!
Men det gør de jo altid.

Jeg er så midt i madlaving.
Bliver schnitzler i dag. MUMS!
Panerer dem selv.
I ved nok godt hvad der er i en panering....
SALT!!!
Tænkte ikke på det. Så jeg gjorde som jeg plejer.
Plantede fingrene godt nedi ;-)
Der kom ord ud af min mund jeg ikke engang vidste jeg kunne!
Der kom mærkelige lyde indimellem noget der måske kunne lyde som et bandeord.
Det var til og med så jeg bandet på svensk.
SÅ gør det ondt.

Så nu giver nok overskriften lidt mer mening :-)

Jeg bliver vel så lige nødt til at tage et par dage fri fra hækling.
Men så kunne jeg måske få taget nogen fler billeder af diverse.
Et blogindlæg uden billeder kan være lidt kedelig.
Især hvis det er lidt langt ;-)

Nå.
Kan I have en rigtigt god aften :-)
Husk at blive fast læser så jeg kan afholde min første giveaway :-)
Giv mig gerne en lille kommentar.
Bliver SÅ glad.

Skøre hilsener fra en fellow blogger.


3 kommentarer:

  1. Ha ha ha siger jeg bare. Så ka' du lær' det :)
    Ajjj synd du må holde hæklepause. God bedring med fingrene :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja forhåbentlig :-)
      Pausen varede dog ikke ret lang tid. Kunne ikke holde mig væk :p

      Tusind tak for at du tog dig tid til at efterlade en kommentar.
      Det gjorde min aften så meget bedre .
      Hav en skøn aften videre.
      Skøre hilsener fra en hækloholic.

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet