mandag den 22. juli 2013

Gave til facelift :-D

Jeg fik for 2 dage siden en gave til et facelift!!
Jeg er såååååå glad :-D

Men må vel heller skynde mig at sige at det ikke er snak om et facelift til mig ;-)

Det er min blog der har fået et facelift!

Det hele startede med en virkelig flot gave!

Bare se her:

Er den ikke bare flot!

Tusind tusind tak for den flotte gave :-D
Jeg er virkelig glad for den!

Hun fortalte mig hun ikke ville have credit for den.
Men hun får lidt anonym credit alligevel ;-)

Udgiver ikke hendes navn. Vil ikke risikere at hun bliver overfaldt af bloggere der vil have en header. *Ss*

Siden min blogg fik en ny header, eller rættere sagt fik en header, så måtte jeg jo lige lave lidt om på farvetemaet på resten af bloggen.

Hvad synes I?
Flot eller gremt?
Kedelig eller inbydende?

Jeg elsker kommentarer!
Så skriv gerne jeres mening :-)

Hav en dejlig dag.
Knus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar