lørdag den 8. juni 2013

Bage dyr og tørre kort far

Sjov overskrift ikk?

Måske den bare liiige skal forklares lidt.
Jeg gidder bare ikke de der lange overskrifter og overforbrug af diverse tegn lige nu.
Vil lige se hvor mange der egentlig klikker sig ind på det her indlæg på grund af den noget mærkelige overskrift.

Så bare rolig. Jeg bager ikke nogen dyr ;-)

Men bage, det er jeg igang med.
Bare se her:
Solskinsboller som de hedder på norsk.
Mig, min søster og min moster kalder dem dog noget helt andet.
SNOTBOLLER :-D

Jeg har osse, endelig, fået lastet billeder op af de dyr vi har lige nu.
I finder billedene på siden Vores dyr.
Jeg vil dog advare jer!!
Det vil være epic cuteness <3

Fars Dag er osse overstået.
Selvfølgelig må I se gaven han fik :-)
Er den ikke bare flot!

Det er stedfaren til min kæreste og hans bror der fik den gaven her.
Han blev rigtigt glad for den :-D

Jeg har osse lige bleven færdig med et fødselsdagskort til en pige på 5 år.
Vi skal nemlig til fødelsdag i Rødekro i morgen :-)
Synes det er så hyggelig at lave egne kort jeg kan give væk til fødselsdage i familien.
De købte kort kan godt gå hvis jeg ikke lige når at blive færdig en gang.
Men personlig synes jeg at de færdigtrykte kortman kan købe er så kedelige.
Hvis det er humorkort går det vel an en sjælden gang.
Men til en 5 årig pige er der ikke mange færdige humor kort der egner sig.
Så I får lige et billede af det jeg lavet, der nu ligger til at tørre.
Det er næsten 2 kort i 1.




Jeg er godt tilfreds med kortet. Jeg har dog ikke ret meget øvelse i at lave kort der ligger mellem babykort og teenager kort.
Men jeg er sikker på at hun bliver glad for sit kort. Og det er det der tæller :-)

I dag blev det lige et indlæg med forskellig tema i det samme indlæg.
Normalt laver jeg et indlæg for hvert tema.
Men nogen gange kan det være rart med flere temaer samlet.
Især hvis man laver så mange forskellige ting man gerne vil skrive om, men tiden er der ikke til at lave et indlæg om hvert tema.
Eller hvis der ikke er ret meget at skrive om det man lige fået lavet.
Så synes jeg det er rart at have et samlet indlæg en gang indimellem.
Jeg personlig synes osse det nogen gange er rart at læse den her slags indlæg.
Så har man på en måde fri for at læse 10 forskellige indlæg med kun nogen få sætninger i hver.

Nå. Men nu skal jeg lige få klasket lidt snot (kagekrem) ned i mine boller.
Dem skal hæve 3 gange i det hele. Så der tager lidt tid at lave dem.
Men det er osse rart, for så kan jeg lige få en 15 min pause indimellem.
Bare rolig. Jeg skal nok give jer et billede når dem er færdige.
Bliver ikke helt som på billedet. Men skidt med det. De skal bare spises alligevel. Smiler.
Dog undlader jeg at drysse dem med sukker når de er færdige.
Et par måske men ikke flere.
Jeg får alligevel bare migræne af for meget sukker.

Hav en skøn skøn dag alle sammen :-D
Klem
Jenny




2 kommentarer:

  1. De boller ser lækre ud og dine kort er da så fine.
    Tak for kigget

    SvarSlet
  2. De smager osse rigtigt godt :-)
    Tak for at du kiggede ind.

    SvarSlet