fredag den 10. maj 2013

Mit første

Hej og velkommen til min blog.

Det her er mit første indlæg. Det er osse min første blog :-)
Måske følger du med fra sidelinien allerede nu.
Tag gerne en ven eller to med ind på min blog næste gang.

Lige nu er der ikke ret meget på min blog, men det kommer lige så stille og rolig.
Er lidt optaget med noget hobby lige for tiden.
Der er mors dag i morgen og en del fødselsdage fremover. Så jeg skal lige have nogen ting overstået inden jeg kan gå igang med at tage nogen billeder og virkelig komme igang med min blog.

Hvis I allerede har læst det jeg skrevet om mig selv, kan I måske regne ud tanken bag navnet på bloggen.

Jenny`s Hobby Kapsel;
Jenny er mit navn.
Jeg er en hobbytosse.
Jeg er kaffegal og stolt ejer af en Nespresso kapselmaskine :-)

Har osse et par andre kaffemaskiner. *Griner*
Så hvis en står af så har jeg altid en anden slags jeg kan bruge.

Billeder af kaffemaskiner, dyrene, mit pågående projekt og tidligere ting vil komme lige så stille og rolig.

Kan dog fortelle at jeg er en der gerne laver flere ting ad gangen og har ikke kun èn slags hobby.
Jeg beskæftiger mig med at male, tegne, hækle, "strikke", lave smykker, glaskunst, decoupage m.m
Så jeg har nok af ting jeg kan gå igang med og får nye idèer hele tiden der skal prøves.
Mit problem er dog at der aldrig er nok tid. Jeg har så mange idèer på lager at jeg sandsynlig er flere år bagud.
Men selvom jeg har alle de idèer så kan jeg pludselig gå blank lige som alle andre.
Det er tidt jeg lige pludselig glemmer hvad jeg havde i tankene.

Jeg har osse flere kroniske sygdomme der gør hverdagen til en udfordring.
Især èn af dem. (Det kommer jeg tilbage til i et andet indlæg.)

Nå, men nu har jeg lige fortalt nogen ting mere om mig.
Så nu må jeg heller komme igang med det der skal være færdig til i morgen ;-)
Bare rolig, billeder kommer. Tør bare ikke laste dem op inden de er afleveret.

Hav en skøn skøn dag alle sammen.
Nu bliver det kaffe, flüte og hobby.

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogland Jenny :) Du er kommet fint fra start og det skal nok blive hyggeligt at følge dig fremover :) med alle de ting du har gang i skal det nok blive spændende. Held og lykke til dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord June :-)
      Er glad for at du vil følge mig fremover.
      Der vil komme nye ting lidt ad gangen ;-)
      Tak i lige måde <3

      Slet