torsdag den 16. maj 2013

Indelukket rod


Jeg "arbejder" for fuldt med at komme ajour med nogen ting.
Så her er det hæklenål, saks, lim papir, garn, strikkeringe, opskrifter og meget andet, over det hele.
Det er lige meget hvor jeg vender mit hoved så ser jeg et eller andet hobby relateret.
Jeg "roder" hele tiden og ender tit med at vikle mig selv ind i et eller andet.
Hvis jeg ikke gør det så stabler jeg ting rundt mig så jeg bliver indelukket i et hjørne.

Nogen der kan genkende det? *Smiler*

Har planlagt at lege hobbyfotograf her i weekenden.
Så forhåbentlig kommer der snart nogen flere billeder ind på min blog snart.
Der er bare ikke nok timer i et døgn, sove er jeg næsten nødt til hvis jeg skal få lavet noget som helst.
Har en del færdige ting der skal tages billede af.
Der er bare ikke alt jeg kan lægge ud endnu fordi der er nogen fødselsdage i nær fremtid.
Modtageren skal ikke lige se gaven inden den er modtaget.....
Nogen ting har jeg dog der kan vises frem.

Men nu vil jeg lige en lille tur ud for at nyde det dejlige vejr og den skønne sol inden den bliver væk :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar