tirsdag den 28. maj 2013

Glædelig jul :-D

Glædelig Jul


Nu tror I vel jeg er helt gal på den og har brug for at komme på tosseanstalt.
Måske blive lukket inde med en tejp over munden; Do not open until christmas.
Men grunden til den her tidlige julestemning er mit projekt jeg er igang med lige nu.

Jeg har tidligere lastet nogen billeder op af mit pågående projekt.
Laster dem lige op igen, plus et ekstra billede.
Synes det er på tide at afsløre hvad jeg har gang i, inden jeg måske skræmmer jer alle væk.

Her er et billede af nogen papirstykker


Her er et billede af foldede papirstykker
Spændende ikke ;-)

Og.....
Her.....
Ser.....
I
Resultatet

Ho Ho Ho
Glædelig Jul
Julemanden her kræver ca 300 foldede papirstykker.

Lidt af et arbejde :-)

4 kommentarer:

  1. WAW...sikke et stort arbejde du har lagt i julemanden.
    Jeg har foldet tasker på et tidspunkt....pyhh, min tålmodighed blev sat på prøve.

    Tak fordi du vil hjælpe mig, med at hjælpe andre.

    Alle tilsendte gaver vil blive fotograferet i den rækkefølge de er modtaget, lagt ind på bloggen med link til giver, når jeg kommer på den anden side af denne weekend.

    TAK

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar og for at du vil følge min blogg :-)

    Tusind tak.
    Det er et stort stykke arbejde at lave en enkelt lille figur.
    Især osse fordi jeg tager mig tid til at lime alle foldede papirstykker sammen, så figurene ikke falder fra hinanden.

    Hjælper gerne projekt der tiltaler mig.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hold da op! Sikke et fantastisk stykke arbejde! :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak Krearier :-)
    Ja det tager godt nok lang tid at få lavet en enkelt.
    Men flotte bliver de. Er ikke mange der har den slags til pynt :-)

    SvarSlet